Cosmic bowling och pizzaväntande


Var och spelade Cosmic bowling tidigare ikväll. Kul, men det är roligare när man är fler som spelar. Det är ju trots allt ett "socialt spel".



Ringde efter halva vägen hem för att beställa pizza, ni vet, så att de skulle vara klara lagom så att vi kunde komma fram, betala och åka hem. Tyvärr hade beställningen rörts ihop med en annan, så de fick börja att göra pizzorna när vi kom. Jag som höll på att frysa ihjäl i mina nya halvlånga jeans åkte hem och dukade medan Mattias väntade på pizzorna. Jaja, alla kan göra missar. Kanske borde tolka det hela som ett tecken på att jag inte borde äta pizza men...måndag sa jag va? )

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0