Aktieföreläsning och svar till Elena

Ekonomijournalistiken rullar på. Aktier var temat för dagen. Visst kan det vara intressant i någon timme, men ärligt talat - det är ju bara en massa siffror. På eftermiddagen skulle vi jämföra ett antal företag och lista ut vilka aktier som var bäst att köpa. Jag förstår inte mycket, det ska jag säga med en gång. Tack och lov för att jag inte behövde redovisa mina resultat på egen hand inför hela gruppen! Vad är det man säger: bättre att vara tyst och låta folk tro att man är dum än att öppna munnen och bevisa det.  

Elena - jag köper mina kläder i vanliga affärer. Tycker det är så svårt med storlekar och så när man handlar över nätet.
Tack för kommentaren, förresten! Det är väldigt roligt att veta vilka som läser, så lämna gärna en liten kommentar efter er ni andra också.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0