Sammanfattning av veckan

  • Läs min krönika i Östra Småland.
    http://www.ostran.se/kultur_noeje/ung
  • Många timmar framför datorn i skolan. Många svordomar blev det från alla håll i rummet. Redigering är knepigt.
  • Radiokaos i onsdags. Något missförstånd gjorde att ingen sände innan oss så vi fick hoppa in 20 minuter tidigt för att fylla ut. Spännande.
  • Var på studentpuben och såg fotbollen igår. Det hade ju varit kul om det blivit mål också, men det var rätt härlig stämning ändå. Största jublet kom när Christiano Ronaldo blev fälld. Fråga mig inte varför.
  • Såg idol med Maria i fredags. Synd att inte Yazmina åkte, eftersom hon har den i särklass tråkigaste rösten av de som är kvar. Tunn och intetsägande. Och gråter á lá Marie Picasso. Suck.
  • Idag har jag suttit i skolan och jobbat med mitt radioinslag till SR. Kul, men det är skönt att det är klart. När jag får veta när det sänds så skriver jag det.
  • Ikväll har jag också dammsugit och fixat undan lite smått och gott. Det var på tiden, men jag gillar ju att skjuta upp sådana saker. Nu är det gjort iallafall och då känns det bra.

    Tjing

Kommentarer
Postat av: Mattias

Gud vad du är duktig som dammsuger =) Du ska få en present när jag kommer hem imorn! puss

2008-10-12 @ 20:58:42
Postat av: Kristina

Va kul att det ska sändas på SR! Snart dags för ny vecka med redigering.. Och idag kom jag på att jag har deadline till östran den här onsdan, ojoj! Vi ses på tisdag:)

2008-10-12 @ 23:02:10
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0