Otrevlig överraskning

När jag kom till skolan imorse var alla mina sidor som jag redigerat igår borta. Jag är säker på att jag sparade dem och att det INTE var på skrivbordet som vissa säger att jag måste ha gjort. Nu har jag gjort om allt och gjort mer. Det känns okej nu, men det är irriterande att veta att jag kunde ha varit ledig imorgon om nu inte datorn ätit mina redigeringssidor.

Jag och Mattias har köpt en kamera. Kul att ha på fritiden och bra att ha om jag ska göra något journalistjobb. Sitter och testar nu. Det är väl inte bara Mattias som är som ett barn på julafton... Bilder kommer en annan dag när vi har hittat roligare saker än disk och blomkrukor att fota.

Mitt radioreportage om domarrollen sändes i SR Kalmar idag. Om ni vill lyssna så klicka här.
http://www.sr.se/cgi-bin/kalmar/program/index.asp?ProgramID=51
Klicka på 16 oktober. Klicka på 12.30-sändningen. 18.58 in i sändningen påannonserar programledaren mitt reportage.

Hoppas att ni hörde mitt fina gitarrspel i Lilla Ego igår.

Tjing 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0