Ledigt = jobbigt

Det är så skönt att vara ledig. Men då ska det tvättas. Och diskas. Och tränas. Men den riktiga städning blir inte förrän i nästa vecka, då vi får finbesök av kompisar hemifrån. Det känns nästan som att jag mer att göra på min lediga dag än under den schemalagda tiden. Som tur är har jag min underbara sambo hemma också, så då blir det inte alls så tråkigt.  

Ikväll är det ännu ett program av Lilla Ego. Som vanligt är tiden 19.00-20.00 och ni utan för Kalmar län kan lyssna på www.shore.hik.se. Annars sänder vi på fm-bandet 98,6. Lyssna gärna!

Examinationerna gick okej tycker jag, även om läraren säkert hittar fel som jag inte tänkt på. Men så är det ju alltid.


Tjing

Kommentarer
Postat av: kari cedergren

Hej , vilken tur att Ni har köpt en ny bra kamera så att man åtminstone få se bilder på dig och er att ni mår bra. Det är ju så himla långt mellan gångerna vi kan ses. Snart är det jul och då drar vi iväg, det ska bli kul och sååå skönt. Jag längtar efter Er kram Mamma

2008-10-22 @ 13:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0