Examination

Jag vet, det är tidigt. Men jag blev tidig till skolan. Fan. Kunde legat och sovit en stund till, men jag vågade inte lita på att bussen skulle vara i tid så jag åkte med en tidigare tur. Just nu önskar jag att jag legat kvar - har sovit så dåligt i natt. Vet inte varför.

Klockan nio börjar min examination i nyhetsredigering. Jag är inte orolig, men jag har liksom ingen ork. Ingen lust. Men det ska ju göras och det finns inga undanflykter. Det är bara till 12 idag och sedan blir det träning. Och hem. Hem!! Längtar redan.

Önska mig lycka till!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på er!

Jag är övertygad om att det gick bra på examinationen.

Ni verkar ha det mysigt, tycker jag. Sköt om er.

Kram från farmor

2008-10-21 @ 21:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0