Helginfo

Fredag: Lång dag i skolan med filmvisningar. Måste säga att jag lärde mig väldigt lite på att sitta där, men det var lite underhållande. Vi såg bland annat den första aktuellt-sändningen någonsin. Teknikstrul, taskig hållning, fula kavajer och förvirrade blickar. Underbart. Finns att se här - klicka in på öppet arkiv, första aktuellt och sedan Lars Ag fisketvist på Island.
På kvällen blev det tacos och sedan Idol tillsammans med Jenny, Anders och Nisse. Tråkigt att Robin E åkte ut tycker jag, men vad göra.

Lördag: Ganska slapp dag. Mattias päron kom hit med äppelkaka (ha ha). Var nere och kollade stan en snabbis och käkade på pizzerian efteråt. På kvällen spelade vi spel och såg på tv.

Söndag: Gjorde ett jobb till SR Kalmar idag om en konståkningstävling. Hade behövt vila ut lite, men man vill ju ta chansen när man väl får den. Ordföranden i klubben är otrevlig som fan, men annars var det ganska kul. Det är nästan så att jag skulle vilja hålla på med konståkning bara för att få ha sådär fina klänningar. Då är det nog bäst att jag fungerar som maskot - börjar jag röra på mig så blir det nog pannkaka av alltihop. Nu sitter jag och Mattias i soffan och lyssnar efter mitt inslag som ska sändas snart.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0