Parmiddag och Idol-hysteri

Igår hade vi parmiddag här hemma. Det låter helt vansinnigt vuxet att säga att man haft parmiddag, men det var inte den känslan jag hade. Det var mer avslappnat - vi hade bjudit in två vänner som helt enkelt råkar vara ett par. Jaja, kul var det iallafall. De gillade maten, vi såg Idol-utröstningen och spelade spel. Trevligt.

Johan Palm åkte ur Idol. Hysteri är bara förnamnet, men det var väl på tiden. Det kommer att gå bra för honom i karriären iallafall - han har ju sina avsvimmade fans med sig fortfarande. Förresten; Grattis till bilen Robin B.

Idag ska jag ner till julmarknaden på slottet och filma för vårat magasin i skolan tillsammans med Jessica. Jag känner mig väl inte jättepepp, men det blir säkert kul när man väl är där. Ska leta upp några mysiga kalmariter med rolig dialekt och låta dem säga något roligt om hur de firar jul.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Åstrand

Visst är det vuxet, PARMIDDAG!! Hahaha

Måste ta en favorit i repris snart =)

2008-12-08 @ 17:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0