Lugn och ro

Ännu en vecka är till ända. Ännu en kurs är slut. Jag är på ett sätt glad att kursen är slut, men på ett annat sätt känner jag att jag skulle kunna läsa samma kurs igen för att slippa nästa. TV-kursen. Det är INTE MIN GREJ! Tappade intresset helt och hållet på grund av det dåliga samarbetet i gruppen i våras när vi läste A-kursen. Men vad göra, schemat är som det är.

Till er som inte har hört det så har jag fått en praktikplats på Radiosporten i Stockholm i januari. Grattis till mig.

Nu blir det middag och senare ikväll ska vi se Råttatouille. Skönt att få vara själva en helg, har varit dåligt på det på senare tid.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Marcus

Grattis!!

2008-11-11 @ 13:49:40
URL: http://bengthans81.blogg.se/
Postat av: Kristina

Oh grattis till praktikplatsen! Låter ju riktigt kul!

Jag borde ju ta tag i det nu.. att det ska vara så svårt att få tummen ur!

2008-11-12 @ 08:55:13
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0