Förkyld

Ja, någonting har jag iallafall dragit på mig. Det kliar i näsan, jag är raspig i halsen och jag tror inte att min näsa någonsin producerat såhär mycket snor. Antagligen går det över snart, men tanken på nästa vecka gör att jag bara vill stanna hemma i sängen fram till nästa helg. För nu är det dags att sticka ut och tränga sig på hos människor som inte har lust att prata när det handlar om en skoluppgift. Och det blir ju inte lättare när vi har en fet kamera uppe i ansiktet på dem.

Igår var det födelsedagsmiddag uppehos grannarna. Det var väldigt trevligt med massor att äta, så jag vaknade lite lätt illamående efter både middag, tårta och pannacotta.

Förresten, angående mina pengar: idag fick jag ett mejl från ett företag som inte lyckats dra pengar från mitt konto för att jag inte hade tillräckligt med pengar där. De skulle ha 79 kronor, jag hade 69. Lustigt va? Om det är någon som antecknar så önskar jag mig pengar i julklapp.

Idag blir det nog en lugn dag här hemma i lägenheten med en film ikväll och lax till middag. Kanon.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0