5 timmar rast

Jag blir så irriterad på hur schemat är lagt ibland. Någon måste ha varit riktigt trött när han la schemat eller helt sakna förståelse för att studenter, liksom alla andra människor, vill ha lite fritid ibland.
När jag och några i klassen pratade om hur sena dagar vi har så fick vi bara till svar av läraren att "jag ska faktiskt vara här ännu längre än er". Jaha? Han får ju iallafall betalt för sitt slit. Det enda sättet som vi studenter kan tjäna pengar på att sitta i skolan är att man inte hinner handla.

Jag kom nyss hem från skolan. För andra gången idag. Faktum är att jag kom hem vid halv ett första gången och sedan var tvungen att åka ner till skolan igen till klockan sex för att gå igenom kameraövningen som vi gjorde på 40 minuter i förmiddags. Är det inte ett märkligt upplägg?

Imorgon väntar föreläsning fram till klockan fyra. Inget märkligt med det. Men jobbigt.

Tjing 


Kommentarer
Postat av: HC

Tjena, vad bra artikeln i Östran var!

Jag kan förstå att du var lite skeptisk...

och att du inte kunde skriva allt...

2008-11-14 @ 23:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0