Supernyttig

Jag tror inte att jag har gjort något onyttigt idag. Alls! Morgonen började i köket, mitt emot en vansinnigt trött Malin. Havregrynsgröt och banan (yum) stod på menyn - bara att skopa i sig, energin visade sig behövas.

08.00 startade tentan i morse. Sådär lagom trött läser jag frågorna och blir positivt överraskad när jag inser att jag faktiskt kan svara på dem. 3 ½ timma senare är jag klar.
Relativt nöjd med mig själv traskade jag vidare till gymmet som fick mig att må ännu bättre. Väl hemma igen var det städning och tvättning för hela slanten. När det till slut var dags för middag var jag så slut att jag inte visste var jag skulle ta vägen, men med Malins goda mat i magen kan man inte bli annat än pigg och glad.

Nu ska kvällen avslutas med en härlig kopp te, tända ljus och slappande i soffan. Jag ignorerar vår tillfälliga lilla konstutställning "de nytvättade klädernas parad" - den är vackrare i dagsljus.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sugen på en ny design?

http://alexgustafsson.blogg.se/1206475914_bloggtvling__vinn_blo.html#comment

2008-03-27 @ 22:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0