Make it happen

Vilken seg dag det här har varit. Det är just därför jag inte har skrivit på länge - det händer ju ingenting! Kanske är det som de säger, "you have to make it happen". Tänkte bara skriva lite så ni vet att jag lever ;).

I helgen var Mattias här och som vanligt var det hur underbart som helst och som alltid lika jobbigt när han åker hem. Längtar redan efter att han ska komma hit igen. Men först är det jag som åker till honom; för snart är det ju påsk och allt. Då har jag tid att vara hemma ett tag och träffa hela tjocka släkten. Det var länge sen sist. Och naturligtvis ska jag också träffa min lilla, än så länge namnlösa, tjejkusin vilket ska bli jättekul. Men först är det massa plugg som gäller, så nu har jag inte tid med er längre.

Tjing 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0