Jobba, jobba, jo-obba

Känner mig sliten. Jobbat stängning tre dagar i rad nu och det börjar kännas i kroppen och märkas i huvudet. Det var mycket att göra idag, soligt väder vilket i  Böda-kretsar innebär många gäster. Lite halvkaos emellanåt, men det ordnade upp sig ändå till slut. Chefen berättade att vi till och med hade fått beröm idag för att vi var så lugna och trevliga trots att det var så mycket folk. Sådant är alltid kul att höra.

Hade lite telefontid idag och pratade med både mamma, Carolina, pappa, Mattias och farmor inom loppet av en timme. Det kallar jag effektivitet. Tröttheten började märkas på allvar när jag till min förvåning upptäckte att vi pratade om klonade mormödrar och snigelförökning. Skumt.

Idag är det dessutom min namnsdsag. Själv hade jag glömt bort det, men det var flera andra som faktiskt höll reda på det. Om ingen kan fira en så får man fira sig själv, så jag köpte en kaka på bageriet. Inte så tokigt alls.
Nä, nu måste jag sova. Öppning imorgon.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hur kommer man in på såna ämnen.. jag menar, även om man är trött?=)

2008-07-22 @ 18:32:04
URL: http://mattias860423.blogg.se/
Postat av: Marcus & Hanna

Hej! Hoppas du har det bra! Vi ville bara tacka för hjälpen med telefon och det andra oxå =)

Hoppas du får skoj resten av säsongen! Vi ses och hörs! KRam

2008-07-26 @ 00:16:02
URL: http://bengthans81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0