The Radiostar ;)

Idag har jag en topp-tre-lista om hur den här dagen har sett ut efter min alltför långa sovmorgon.

Trea på listan är kvällens träning. Många säger ju att träning är tråkigt, men det kan faktiskt vara riktigt roligt. Ab's passet var riktigt jobbigt; jag är stolt om jag kommer upp ur sängen imorrn. Efter det följde spinning. Proppfullt i salen och bara en enda cykel kvar då jag kom in. Mellan en ung kille som man undrade om han inte hade dött för han cyklade så långsamt och en äldre man som trampade så fort att jag trodde att han skulle dö. Passet startade riktigt bra, men efter halva passet insåg jag hur tom min mage hade hunnit bli. Luften gick helt ur mig och jag måste ha sett ut ungefär som den unga killen brevid. Dessutom upptäckte jag också hur ont min sadel egentligen gjorde, så är det om man inte är bland de första i salen. Om jag har blåmärken på rumpan imorgon är jag inte förvånad. 
Hörde världens roligaste uttalande också. En man som tydigen hade kört Body Pump i veckan sa: "Ja, det gjorde så ont i underarmarna när jag kom hem så jag tog två panodil direkt. Sedan kunde jag ju inte sova på nåt sätt med mina armar så jag tog två panodil till innan jag la mig. Men det gjorde fortfarande så ont att jag fick gå upp mitt i natten och ta på tigerbalsam så nu luktar det i hela huset.". Hm.

Tvåa på listan är dagens middag. Lagade köttbullar och mjölkstuvade makaroner. Det var väldigt länge sedan och det gjorde det hela extra gott.

Etta på listan är naturligtvis att Malin ska vara med i Christer i P3 imorgon. Vi lyssnade på P3 och hörde killen som ska vara med i fredagsflörten prata. Malin sa att hon skulle skriva, kanske mest som ett skämt. Jag vet inte. Hon tvekade rätt mycket innan hon, efter lite påtryckningar från mig och Stefanie, slängde iväg ett lite halvflummigt mejl. Bara några minuter senare ringde en tjej från P3 upp, så nu ska Malin vara med och "tävla" om en dejt med den här killen. När hon drar iväg mitt under föreläsningen imorgon så vet ni nu vad hon ska göra. Må bästa kvinna (Malin) vinna!

Ja, en intressant dag går mot sitt slut och en ännu mer intressant börjar om bara någon timme.

Tjing 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahaha.!

2008-01-10 @ 23:31:53
URL: http://butsometimesimweakforyou.blogg.se
Postat av: Kristina

Haha det är så jävla kul! Go Malin!

2008-01-11 @ 09:23:18
URL: http://kickilinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0