Go Björn Ferry

Etta igår och tvåa idag. Helt underbart att titta på hur han åker, vilken otrolig envishet och styrka. Och en otroligt skön stil! Intervjuerna med honom har varit så underhållande för han har en sådan humor och självdistans. "Jag fejkade att jag var trött för att lura Greis. Det är bra att komma bakifrån. Det där kommer att bli en floskel, men det gör inget." Så jävla kul!

Här hemma har tv:n varit igång sedan klockan halv elva i förmiddags. Alpint, snowboard, skidskytte och handboll tvingar en ju att sitta som klistrad vid skärmen. Jag var faktiskt ute när jag gick bort till affären, så lite luft har jag ändå fått idag.


Kollar på Singing Bee där min faster Rebecka (känd som Ia i släkten) ska vara med. Det är en Rebecka i programmet idag men det är inte min faster. Nästa vecka kanske. I'll be back!

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0