Radiokursen slut

Jaha. Då var det dags att säga hejdå till redaktionsrummet vi haft under radiokursen. Ärligt talat känns det tungt. Många andra grupper tycker kanske att det ska bli rätt skönt, men med den stämning vi hade i vårt rum kommer det att bli svårt att släppa taget. Kaffebryggare, musik och fika gjorde att man inte riktigt ville lämna rummet - det ville inte de andra grupperna heller. Ofta var de inne i vårt rum och drack kaffe, rätt trevligt tycker jag.

Men nu knackar verkligheten på dörren igen och det är dags för en mer teoretisk kurs. Nu ska det läsas politik. Inte mitt största intresse eller bästa kunskapsområde så det är bäst att börja läsa så fort böckerna kommer. I can't wait!

Nu ska jag gå tillbaka till att ligga i soffan och titta på tv. Det räcker för mig ikväll.

Tjing

Kommentarer
Postat av: stefan

Tack för den kommentaren hurru ;)

Själv tror jag att nästa kurs kommer bli intressant. Schemat verkar schysst också så det blir nog bra det där ska du se.

2008-02-21 @ 21:18:33
URL: http://steson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0