Producent Cedergren

Min första dag som producent börjar gå mot sitt slut. Kanske har jag missuppfattat arbetsuppgifterna, för jag kände mig helt poänglös idag. Reportrarna ringde sina samtal, skrev och gjorde intervjuer. Jag satt där och hejade på. Visserligen har producenten en roll som framförallt innebär att vara bollplank och samordnare av gruppen, och det tror jag nog att jag gjorde. Heltfel ute var jag nog inte. Det är nog så att innan allt har dragit igång finns det inte mycket att göra för några andra än reportrarna. Det är bara att vänta.

Jag vet inte, men kanske tog producentjobbet mer på krafterna än jag trodde, för när jag kom hem kände jag mig helt slut. Klockan var runt tre och Malin var inte hemma, så jag tänkte att jag kunde ta en liten tupplur i soffan. När jag vaknade ur min konstiga dröm (jag åkte bil med Peter Forsberg och han skulle tydligen bli Frank Anderssons svärson, hängde inte riktigt med där) var det mörkt. Lägenheten var nedsläckt och utanför hade det nästan blivit helt mörkt. Klockan hade hunnit bli fem så det var bara att se till att fixa lite mat för att orka med body balancen.

Träningen var rätt skön, men man lämnar alltid salen med huvudvärk efter att alla spänningar släppt.

Väl hemma blev det lite te och macka och även en högintressant Yoggi-provning. Riktigt seriöst med protokoll och vatten mellan varje provning. Ettan blev, efter en i stort sett enig jury bestående av mig, Malin och Stefanie, det fantastiska persika / vitchoklad. Grattis!

Tjing

 

Kommentarer
Postat av: Peter

DET var verkligen en konstig dröm som du nog inte ska analysera djupare,,,,, ;o)

Hoppas allt är bra!
Det är det här på Örnsbacken i alla fall.

2008-02-05 @ 09:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0