Glad alla-hjärtans-dag

Hoppas att alla har haft en urmysig dag. Själv har jag spenderat min dag i radiostudion och kämpat med min sändning. Struligt med det mesta, men plötsligt satt den. På tredje försöket. Trött och grinig kom jag hem och fick se två underbara buketter med blommor från min älskade Mattias. Hemskt att vara ifrån dig en dag som den här, men blommorna muntrade iallafall upp mig ordentligt ska du veta. Tack för ditt gulliga sms, mamma. Saknar alla er där hemma. Varma hälsningar också till Fia och Peter. Jag hoppas att ni hör av er direkt när ni fått barnet - då ilar jag hem till mitt Rosersberg direkt. Aldrig trodde jag väl att jag skulle få en kusin efter att jag fyllt 20.
Fredrik, pappa och Kattis - jag har inte glömt er. Jag saknar er också. Men vi ses på lördag så det blir inte någon lika lång saknad.

Lyssna på Popcorn i Radio Shore imorgon klockan 18.00 på webben: www.shore.hik.se . Man vet aldrig vad jag, Kristina och Robert kan hitta på.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Peter

Favvis tjejen! Såklart vi hör av oss,,,, :o)

2008-02-15 @ 09:36:06
Postat av: Kristina

Härligt att du fixat det! Ikväll är det direktsändning och då får det gå som det går.. men först tenta.. Jaja det ska nog gå bra!

2008-02-15 @ 12:05:44
URL: http://kickilinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0