Du och jag, Alfred

Ja, lite så var det faktiskt. Jag, Malin och Stefanie skulle gå på vatten-workout ikväll, så vcar det tänkt från början. Men under dagen kände sig Malin dålig så jag och Stefanie fick gå själva. Och då menar jag verkligen själva. Det var Stefanie, jag och instruktören som var där i äventyrsbadet klockan åtta. Det hela var skrattretande, men gott om plats fanns det iallafall.

Har varit i skolan hela dagen och pushat de andra i gruppen. Lyssnat på inslag, letat telefonnummer på nätet, hållt möte och hjälpt Matilda i studion. Det låter kanske mycket, men det är det  inte. Tänk att jag varit där från tio i förmiddags till halv fem på eftermiddagen och att det där är det enda jag åstadkommit. Då förstår ni kanske att jag större delen bara gick runt och hejade på alla andra.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0