Petkritik och kass handboll

Efter sex ganska meningslösa timmar i skolan är jag äntligen hemma. Under dessa sex timmar har jag varit aktiv/betydelsefull för gruppen i ungefär 40 minuter totalt. Tråkigt i längden, men rätt skönt att kunna slappna av lite.
Medan vi väntade satt vi och spelade synt och mixtrade med greenscreen-tekniken. Ibland är det bra att inte vara alltför seriös.

Fick tillbaka texterna från förra kursen. Viss befogad kritik, men mycket kommer jag ärligt talat att strunta i. Speciellt redigeringskritiken. Fånigt petig faktiskt. Sedan så är jag inte så intresserad heller. Borde kanske vara det, men vissa lärare gör att man lätt tappar sugen.

Nu på eftermiddagen har jag släpat hem kamerautrustning och stativ själv (vilket inte är så lätt) eftersom jag ska filma mitt eget inslag.

Kollar handbollen på tv. Tappade sex måls överläge till lika. Kasst. Det är ordet.

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0