Kursutvärdering

Idag kom det - mailet om kursutvärdering. Jag tror att det är första gången som jag faktiskt har väntat och hoppats att det skulle komma. Om kursen Tidningsredigering hade jag mycket att säga och jag tror att jag gjorde ganska klart vad jag tycker (även om jag fick censurera lite av det jag skrivit i min ilska).

Nu har jag gjort min sista dag i skolan för den här veckan. Skönt att vara ledig imorgon. Måste åka ner till stan och leta lite julklapp till min lilla bror...

...som jag ska hälsa på på lördag. Har ju saknat honom så det ska bli mysigt tycker jag. Och så får jag se en match också, vilket var länge sedan.

Handboll idag - Sverige utklassade Österrike idag. Grattis. Det är ju så ni ska spela tjejer. Håll i det här nu!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0