Julklappsshopping

Som vanligt hittar man ju alltid en massa fina grejer då, men oftast inte till den som man ska handla till. Just i juletider är det konstigt nog mest sig själv man hittar saker till. Det löste sig med presenten till slut iallafall och nu är jag redo att träffa familjen (iallafall delar av den) imorgon. Ska bli så kul. När det är så långt mellan oss ses vi ju inte allför ofta tyvärr. Och det blir ju inte lättare när alla har sina egna liv med tusen aktiviteter.

Var ledig från skolan idag, ändå känner jag mig lika matt och trött idag som tidigare under veckan. Jag antar att mörkret ute är en bidragande orsak liksom det tråkiga vädret (och just nu en av Kents deppigare låtar i bakgrunden...).

Ska nog vila lite nu innan det är dags att börja laga middag och så småningom titta på Idol. Jag tror att Alice ryker idag.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0