Besök i Jönköping

Igår var jag och Mattias i Jönköping hos Fredrik. Mamma och Carolina var där också så det blev som en liten familjeträff. Carolina verkade jätteglad att se mig och längtar tills jag kommer hem i januari.


Vad hon gör? Ingen aning!


Suddig


Busar med mamma.


Jag och Mattias hade skrivit ut en vägbeskrivning till Jönköping eftersom det inte är skyltat. Men det hjälpte inte så mycket. Det blev lite förvirring när vi inte hittade väg 23. Det visade sig att de bytt namn på den vägen till väg 37 - det är ju bara saker man vet...TYDLIGEN!

Vi såg en match med Fredrik igår och det var väldigt kul. Det var länge sedan jag såg honom spela och han var riktigt bra igår, något som också tränaren tyckte. Fredrik verkade glad att se oss för han kom och pratade redan i andra periodpausen så det var kul.


Lyckades få med när pucken går i mål.


Fredrik i periodpausen.



Fredrik (18) in action.

Efter Fredriks match var vi och tittade på när A-laget spelade. 2-2 mellan HV och Brynäs vilket inte var rättvisande. HV var inte bra, men Brynäs var kassa. Det var väl inte den bästa hockymatchen jag har sett men det var iallafall underhållande. Vi satt nästan högst upp i hallen så bilderna blev lite sådär.


A-lagsmatch: HV71-Brynäs


Carolina under hockeymatchen.


Carolina agerar fotograf, då var det min tur att göra miner.

På kvällen åt vi middag på en restaurang och sedan gick vi hem till Fredrik och öppnade paket. Det var mysigt förutom att hans grannar hade fest och spelade Offspring (av alla band) så det skakade i väggen. Fick lite blandade småpresenter, en dvd, lite kola och en lite duk som Carolina broderat själv.

Resan hem gick väl ganska fort men de sista milen var jobbiga. Ögonen klippte ganska rejält, tur att det inte var jag som körde.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Kristina

Va mysigt det ser ut :)

2008-12-09 @ 13:09:44
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0