Svaret på allt

Lånade den här fina frågelistan av Malin. Här kanske ni lär er ett och annat.

10 favoriter:
Färg:
Blå.
Mat: Kötträtter, spelar inte så stor roll vilken typ. Men gärna grillat...
Band: Kent.
Film: Batman begins (nej, den är inte tecknad).
Bok: Kackerlackorna av Jo Nesbo (slutar egentligen med norskt ö, inte o)
Sport: Om jag måste välja blir det handboll, men ishockey ligger på en god andraplats.
Årstid: Sommar.
Veckodag: Fredag.
Glassmak: Just nu mintchoklad.
Tid på dygnet: Kväll/natt.

9 för tillfället:
Humör: Lite trött efter jobbet och en härlig massage. Annars väldigt glad.
Smak: Daimglass.
Kläder: Mjukisbyxor, lång vit t-shirt och grå kofta. Myspys i regnvädret.
Bakgrund: På datorn? En bild på mig och Carolina.
Nagellack: Inget, får inte ha på jobbet...
Tid: 18.23.
Omgivning: Våningsäng, bord och garderob - dvs det som ryms i vår lilla holk.
Irritationsobjekt: Dunket och skriket borta ifrån laserdome-tältet. Men jag har börjat vänja mig nu efter 6 veckor här.

8 första: (absolut första)
Bästa vän: Anna.
Screen name: What?
Husdjur: Bus-Han, en hankatt som vi först trodde var en tjej. 
Piercing: Öronen.
Förälskelse: Martin.
Musik: Smurfhits kanske. Och Carola.
Bil: Någon leksaksvariant, vet inte.
Ord : Mamma, tror jag.

7 senaste:
Cigarett:
Har aldrig rökt och det är jag stolt över.
Mat: En vegetarisk burgare på jobbet.
Dryck: Vatten.
Biltur: Hem från Borgholm natten till fredag.
Tv-program: Minns inte ens när jag såg på tv sist, känner mig helt isolerad.
Spelad låt: Igår nån gång så jag minns inte.
Köpta klädesplagg: Vita skor i torsdags.

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej.
Brutit mot lagen: Nä. Inte allvarligt så att jag kommer ihåg i alla fall.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Vet inte.
Kysst någon du inte känner: Nej.

5 nej tack:
Kläder: Badmössa och strumpor i sandalerna (håller med dig Malin)
Mat: Pyttipanna och potatisbullar.
Musik: Trance.
Dryck: Öl.
Personlighetsdrag: Oförskämdhet

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Jobbade kväll och såg på Vänner tillsammans med Malin.
Du kan höra just nu: Showgruppen som framför Astrid Lindgren-musik och laserljud.
Du inte kan leva utan: Kärlek - det kan ingen utan att de blir galna. 
Du gör när du har tråkigt: Sms:ar, sitter vid datorn, läser.

3 personer:

Du kan berätta allt för: Mattias
Du tycker om: Familj, släkt och vänner.
Du inte gillar: De två små slempropparna till ungar som stryker omkring vid poolen varenda dag, Patrik Ekwall och Ebba von Sydow. De första två borde låsas in på någon institution med tvångströja och en socka i munnen. De sista två är bara fåniga.

2 val:
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Att jag och Mattias trivs bra tillsammans som sambo.

Läget på Böda sand idag: Regn, folktomt vid poolen och middag ensam i holken med lite lördagsgodis. Jag klagar inte.


Tjing

Kommentarer
Postat av: Ann Helene

Har du köpt skor nu igen?

2008-08-15 @ 19:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0