Smärta

Jag vet att jag brukar säga att träningsvärk är skön smärta. Men just nu är jag ytterst tveksam. Jag och Maria körde Body Pump på gymmet i fredags och jag kan fortfarande gå ordentligt. Knäna viker sig och låren skakar, jag kan inte ens räta på armarna ordentligt. Det är andra dagen idag, den värsta dagen av smärta innan det ger sig. Jag ser fram emot morgondagen - jag vill inte gå till skolan med ett rörelsemönster som mer liknar en hönas än en vuxen människas.

Igår var jag nere på stan för att leta presenter; som bekant fyller ju min lillasyster, min pojkvän och min sambo år inom loppet av en vecka. Kanon. Hittade present till Carro, men de andra är lite knepigare. Det löser sig så småningom.
Sedan var Maria på besök så vi käkade middag, snackade och såg på tv. Tog det lugnt helt enkelt. Det kan behövas nu innan skolan drar igång igen imorrn.

Idag sov jag alldeles för länge men är fortfarande trött. Skit på tv ikväll igen, så då kanske man kan lägga sig tidigt. Jag vet att det inte kommer bli så, jag känner ju mig själv, men man kan ju alltid hoppas.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0