Hjärncellen är i koma

Hade examinationsseminarium idag på förmiddagen. Vi fick inte dela in grupper på egen hand, då är det ju dömt att misslyckas. Ena halvan av gruppen var det inget fel på, men sedan sprack allt när den andra gruppmedlemmen drällde in (en timme sent). Den personen förtjänar rejält med stryk kan jag ju säga (vem det är får ni klura ut själva, man ska ju vara etiskt korrekt sägs det ;)). Efter uttalandet "det är ju skillnad om man slår med öppen hand, jag menar kärringar kan vara ganska jobbiga ibland", känner jag bara att det är hopplöst. Ibland undrar man hur det är ställt där uppe där hjärnan normalt sett sitter. Lyset är tänt men det är ingen hemma så att säga.
 
Under eftermiddagen har jag lyssnat på polisen och hur de ser på relationen med journalister. Jag hade faktiskt väntat mig att journalister skulle vara mer hatade än vad det verkar som.

Tjing

PS.Tack lillebror för det fina tipset :). Saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0