Flygplansvikning och slogantävling

Äntligen fredag! Jag har längtat vansinnigt mycket. Veckan har varit ganska tung; många domar och åtal, hård kritik, kluriga rättsystem och alldeles för mycket overhead-bilder. Men nu kan jag lägga den här veckan bakom mig.

Härlig dag idag faktiskt. Radio efter skolan vilken för dagen fungerade riktigt bra. Låtarna funkade och snacket likaså. Det var bara det att webbradion inte fungerade - so the world will never know...

Efter radion vandrade jag, Kristina och Malin ner till studentpuben där vi hamnade i ett gäng med andra från klassen. Det var jättekul att sitta där, käka och snacka lite. Mycket roligt snack om Lottas roll som fusknolla, Matildas mystiska ögonblinkningar och Stefans "pink-rysningar". Det veks också väldigt många pappersflygplan och loppor, kan inte ens minnas när jag såg så många plan sist (förutom de äkta planen vid mitt kära Arlanda).

Nu är jag hemma och har gosat ner mig under täcket. Ska upp rätt tidigt och träna imorgon, så jag ska snart sova tänkte jag. Men först ska jag få njuta av att få vara nöjd med mig själv; jag fick nämligen VG på min tenta! 38 poäng av 40. Jag trodde inte att det var sant, jag var säker på att mitt sista svar var åt helvete fel. Men icke (som min pappa skulle sagt)! Att plugga hårt lönar sig, tack för det!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag är så stolt över dej! =) Love you!!

2008-04-11 @ 23:28:53
Postat av: HC

Bra jobbat, du kommer alltid att få betalt för hårt jobb!! Nä, nu ska jag bada tror jag...
;-)

Kraaam

2008-04-12 @ 02:58:10
Postat av: Peter

Du är BÄST !

2008-04-13 @ 08:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0