Det här är jag

Känner ni mig? Vet ni vad jag tycker om och inte? Inte? Efter att ha dammat av en gammal lista med frågor från Malins hemsida, tänkte jag ge er chansen att förbättra era Johanna-kunskaper.

Tio första:
Första bästa kompis: Angelica
Första bil: Har aldrig haft någon bil (har ju inte körkort nu heller..;))
Första kärlek: Linus
Första husdjur: Mys-han (katt)
Första semester:
Första jobb: Lee & Wrangler
Första köpta skiva: Ingen aning
Första riktiga kyss: Martin
Första piercing: Öronen...har ju inga fler
Första konsert: Carola, antar jag

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
Xider antar jag
Sista bilfärd: När jag var hemma och blev skjutsad till busstationen
Sista filmen du såg: Wallander-filmen som gick i söndags tror jag
Sista bubbelbadet: Minns inte ens. Tragiskt va?
Sista spelade cd: CD? Lyssnar bara på mp3 och radio numera.
Sista gången du grät: Säkert någon film eller tv-serie, sån är jag.
Sista måltiden: Köttfärssås och makaroner
Sista telefonsamtalet: Till Mattias
Sista hemsidan: Malins blogg www.butsometimesimweakforyou.blogg.se

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? Inte vad jag vet ;)
Fått ditt hjärta krossat? Nja, krossat är kanske att ta i. Men riktigt sårad och ledsen absolut.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej!
Haft ett one night stand? Nej
Busringt till nån? Det har väl alla

Sju saker du har på dig:

Strumpor, jeans, huvtröja, bh, Calvin Klein- trosor, just nu en filt, en tofs

Sex saker du gjort idag:
Ätit, sett ishockey på tv, ringt Stockholms Tingsrätt, förberett en power-point presentation, duschat, åkt buss

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
(undantaget familj, djur och vänner nu, eftersom de inte är saker!)
Datorn
Mobilen
Min iPod
Cykeln (som snart ska återinvigas)
Min taxi-tavla


Fyra personer du kan berätta allt för:
(Utan särskilt ordning)
Mattias
Angelica

Tre val:
Svart eller vit?
Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
Hoppa fallskärm
Resa jorden-runt

Tjing

PS. Jag gråter nu när jag tittar på spårlöst på TV 4.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag hade velat träffa Mys-Han ;-p

2008-04-03 @ 22:40:15
URL: http://fannychristine.blogg.se
Postat av: Mattias

Kul att du ser både mig och Angelica som dubbla personer!! =D

2008-04-04 @ 12:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0