Kåren och couscous (igen)

Jaha, då är min trevliga långhelg snart över. Det har varit skönt att vara ledig sen i torsdags, men nu är man redo för skolan igen faktiskt. Ska lämna in en uppgift imorrn som jag har knåpat på de senaste dagarna, som jag faktiskt är rätt nöjd med. Men man ska nog inte ropa hej - det blir opposition på den på tisdag och då har nog Dag en hel del att säga...

Igår var jag och Kristina hemma hos Ronja och käkade middag. Det var väldigt trevligt. Lax med sallad, vin och drink, sorbet, irish coffea (trots att jag inte gillar kaffe) och tända ljus. Vi babblade nog oavbrutet de timmarna vi var där och det var roligt.
Sedan var vi på förfest hos några människor som jag iallafall inte kände och lite senare hamnade vi på kåren. Det var kul att dansa när det var så pass mycket folk ändå.
Cyklade hem genom hela Kalmar mitt i natten och kom i säng vid halv 3, lagom kul. Lite seg idag, men det är smällar man får ta.

Idag då...hm. Ganska händelsefattig dag. Skulle gå och handla blommor, men affären var stängd. Bokade tvättid, handlade lite mat, åt min couscous-sallad (som jag nu åt för tredje dagen i rad) till lunch, har pluggat och pratat med Mattias.

Men ibland tycker jag att man har rätt att göra ingenting.

Kram till alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0