Jobbintervju

Har varit en lång dag idag. Trött i morse - både jag och Malin såg ut som lik när vi åt frukost. Skönt att cykla ned till skolan så man vaknar till lite. Det är också skönt att slippa känna sig stressad och arg för att man inte hittar till skolan. Idag klarade vi det till och med utan karta!

Var på en lång, jätteintressant föreläsning om journalistikens historia och sen när man var sådär lagom seg skulle jag på jobbintervju hos Guldfynd. Tjejen som intervjuade tyckte att det var härligt med någon som vågar se henne i ögonen när man pratar så jag fick kanske nåt pluspoäng för det. Allt som allt kändes det bra och jag hoppas att jag får jobbet, lite extra pengar är aldrig fel.

Och imorrn är det insparksfest. Det innebär att vi från och med imorgon räknas som ettor och inte nollor. Det innebär också att vi slipper det fula, turkosa bandet med ens namn på som man haft runt skallen i nästan 2 veckor.
Jag vet inte vilket jag ser fram emot mest.

Nu har jag bara 8 sidor kvar på kapitel 10 i "Massmedier"! Sen har jag bara kapitel 8 och 9 kvar. *Suck*
Det är nog bäst att jag fortsätter med läsandet.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0