Felshopping

Jag hade skrivit en lista på hur jag skulle lägga upp den här dagen - förmiddagen, eftermiddagen, vilka jag skulle ringa, vad jag skulle fixa. Dessutom hade jag gjort en lista på vad jag skulle köpa nere i stan idag.
På den korta listan stod: cykellampa, cykelpump och nya skor.
Märkligt nog kom jag hem med ett skärp, överstrykningspennor och en matta.
Jag vet inte riktigt vad som hände där.

Annars har jag försökt plugga lite idag, men det har alltid bara blivit några minuter åt gången. Det går inte att hitta motivationen, det är jätteintressant och roligt men jag är så less på att läsa nu. Imorgon ska jag och Malin lägga schema för hur vi ska plugga, äta och när vi ska gå och köpa blommor (det var ju stängt sist). Antagligen låter det väldigt tråkigt, men jag tror att om vi kan göra pluggandet till en mysig och rolig grej så ska det nog gå bra. Vi får väl se hur jag känner imorgon...

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Åsa

hahaha.
"Jag gillar inte: Hammarby damer"
Bra där Cedergren :-)

2007-09-27 @ 08:38:11
URL: http://asalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0