Vilse i Pannkakan på DVD

Ja, det är faktiskt sant. Föreläsaren tog till och med upp det idag, ibland känns det riktigt seriöst att gå på högskolan...

Lång dag idag. Till skolan vid halv 9 på morgonen, hemma halv 9 på kvällen.

Föreläsning var rätt bra idag, hängde med lite bättre idag när jag hann anteckna. Åt den supergoda salladen som jag och Kristina gjort till lunch - dagens höjdpunkt. Efter det hade vi handledning så jcg och Kristina satt och fixade med våra bilder. Det känns som att tiden bara rinner iväg, känner mig väldigt stressad över allt det här!
Stor uppgift, nytt ämne, kort tid = PANIK

På boxpasset på gymmet efteråt fick jag iallafall chansen att avreagera mig lite. Tyvärr kommer detta att leda till att jag inte kommer att kunna lyfta armarna över huvudet imorgon.

Måste bara berätta lite om igår också. Jag och Kristina skulle ta bilder till våra fotoreportage inne på Maxi. Ett av reportagen handlar om sockerberoende och vi skulle därför arrangera en bild med en kundvagn full med sötsaker. Jag är så ledsen för att vi inte kunde ta kort på alla människors blickar när de såg hur vi handlade. Konstigt. Det kanske inte är så många som köper 4 paket ballerinamuffins, chokladsås, 2 påsar maränger, två chokladkakor, en godispåse, en pepparkaksburk, 3 paket kakor, 2 coca-cola flaskor och en påse godiskex på en måndag. Lite smått pinsamt då vi skulle ställa tillbaka alla sockervaror på hyllorna och sedan gick och plockade nästan bara grönsaker - till ett reportage om mer hälsosam kost. Är ledsen att jag inte har bilden då hon äter äppelkaka, den är helt underbar!

Nu är det dags att sova om man ska orka en hel dag imorgon också.

Natti natti

PS. Du är bäst Peter DS.

image13
Kristina i knäppartagen...

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Underbar dag med fotandet! :)
Ses senare i skolan!

2007-10-10 @ 09:53:38
URL: http://kickilinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0