Spelnatt

Eftersom Henrik fyllde år igår tyckte jag och Malin att han skulle få en present. Vi gav honom ett sällskapsspel som underhöll oss ända fram till 4 i morse.

Spelet handlade om hur väl man känner sina vänner och man får då gissa på vad en kompis tycker eller vågar göra. Utmaningarna i spelet var många och märkliga.
Henrik fick ha läppstift i halva ansiktet,  simulera att han födde barn och sjunga massor med olika låtar.
Malin fick dansa magdans, strippa 4 klädesplagg och redovisa allt hon hade i sin handväska.
Själv fick jag bland annat visa upp mina briljanta danskunskaper (i'm a dancemachine) ett antal gånger, stå på händer mot väggen en halv minut, och dricka ägg blandat med mjöl, socker och sweet chilisås. Dessutom fick jag ringa mamma och säga "jag är en riktig dumbom" och sen lägga på utan att förklara. Mamma ringde upp minuten senare och frågade om jag var full - det var jag inte. Eftersom mamma just då satt hemma hos min faster fick jag lov att förklara mig för henne också.

Kvällen avslutades med att jag, genom att vägra att knäcka ett ägg i huvudet på mig själv fick ett straff. Malin och Henrik fick chansen att skicka ett valfritt sms till vem som helst i min telefonbok. Det slutade med att de skickade "hej älskling, jag trånar efter dig, saknar dig" till en gammal handbollstränare. Av alla i telefonboken tror jag att han var den värsta tänkbara de kunde skicka till. Ärligt talat kunde de hellre skickat det till pappa, då hade jag iallafall kunnat förklara och vara säker på att han förstått att allt  som stod i messet bara var ett skämt. Jag hoppas att Robban har bytt nummer.  

image21
Jag imiterar en orm till flöjtmusik

image22
Malin berättar om hur snygg hon är (här i sin nya peruk)

image23

Födelsedagsbarnet Henrik han...eh..ja han...jag vet inte riktigt vad han gör...

Tjing


Kommentarer
Postat av: Kattis

HAHAHAHAHAHAHA underbart att det va Robban som fick SMS:et HAHAHAHAHAHAHAHAHA

2007-10-21 @ 19:15:40
Postat av: Kristina

Haha vad underbara bilder!
Hade också galet kul hos Andy igår. Synd att vi var på olika håll. Ses imorgon i skolan :)

2007-10-21 @ 19:42:48
URL: http://kickilinaa.blogg.se
Postat av: Peter

Hehe,, Jag VET att Robban INTE bytt nummer :o)

Det var därför han såg såååå glad ut när jag träffade honom i går !! ;o)

Roligt,,,

2007-10-22 @ 08:11:06
Postat av: Carina

Hej lilla dumbommen ;-) så det var därför du ringde och lät så vimsig och flamsig. Kul att få prata lite med dig iallafall även om vi drog ut på spelet för er...
/Carina

2007-10-26 @ 15:54:27
Postat av: Kari

Ni verkar ha väldigt roligt nere i Kalmar det börjar
bli dags att försöka ta sig ner för en liten visit hos min stora " lilla dumbom "
Kram Mamma

2007-10-27 @ 10:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0