Saknad och skavsår (what else??)

Det här har varit en toppenhelg för Mattias - världens bästa kille - har varit här i Kalmar och hälsat på. Vi har haft mysigt, lagat middagar och var en sväng på IKEA (utan att handla (!)). Allt har bara varit underbart.

Dessutom gick vi runt i stan och (jag) shoppade. Äntligen hittade jag skor i min storlek som jag ville ha, jag har letat jättelänge! Och traditionsenligt fick jag då mina fruktansvärda skavsår jag alltid får efter att använt nya skor. Det måste vara något fel på mina fötter - de är helt enkel inte anpassade för att ha skor. Önskar att det vore sommar året runt och man kan gå i flip-flop jämt så man slipper blåsor runt hela fötterna. Eller att man vore Kalle Anka och inte behövde skor alls.

Fick hem mina böcker till den nya kursen i fredags. Photoshop CS2 Bible -  alltså 1052 sidor på engelska om hur man ska bära sig åt för att klara av den här kursen. Hm. Jag tror nog att jag ska lyssna noggrannare på föreläsningarna istället!!

Det värsta är att nu när Mattias åkt hem igen saknar jag honom ännu mer än jag gjorde innan han kom hit. När han kom hit påmindes jag om vad det är jag älskar och har saknat när han varit borta. Ser fram emot när du kommer tillbaka, för just nu känns det tungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0