Mästerfotografen och stylisten

Äntligen är de sista bilderna fotade till vår webbtidning! Tog de sista idag under Body Balance- passet; jag och Malin tränade och Kristina fotade. 
Nu behöver ingen på passet någonsin undra vem jag är längre, eftersom jag var tvungen att  presentera mig för alla där och fråga om det var ok för dem om de skulle fastna på bild. Tur att alla tyckte att det var ok, för vi hade nog ingen super-backup-plan direkt.
Kristina smög runt där i salen med kameran i högsta hugg och hennes bilder blev så uppskattade av instruktören att han kanske ville anlita henne till att fota från alla pass.
En dag som idag behövdes verkligen sådan form av uppskattning.

I morse var jag och Malin på en introduktion på gymmet och fick ett personligt träningsprogram som kanske kan bli bra. Efter det var det frisören som gällde. Gick därifrån 2 timmar senare och då var håret mörkare, kortare och dubbelt så stort som innan. Rätt coolt faktiskt. Får se om håret är lika coolt imorrn då min personliga stylist antagligen fortfarande arbetsvägrar.

Imorrn är det skolan hela dagen, föreläsning och fixande med inlämningen. Sedan när jag äntligen får åka hem är det tvättstugan som gäller. Men man ska ju inte gräva ner sig. Hakuna matata.

image14
Jag gör "Trädet" under Body Balance-passet


Kommentarer
Postat av: Kristina

:) Mm tur att jag i alla fall fick det beskedet där annars hade jag nog varit ännu mer knäckt över cykeln. Men det får lösa sig.
Den bilden är jag i alla fall mycket nöjd med :)

2007-10-11 @ 18:48:31
URL: http://kickilinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0