Korta nyheter

Idag blir det inget långt inlägg, måste nämligen plugga lite innan jag sover sen.

Idag har jag haft en föreläsning om saker som enligt läraren inte har någon betydelse för uppgiften, så det var ju väldigt givande att vara där.
Mellan 13 och 18 satt jag och Kristina och fixade hemsidan. Trodde aldrig att jag skulle kunna bidra med något till det här arbetet men jag känner mig faktiskt ganska duktig. Jag hänger med och kan faktiskt, tro det eller ej, hjälpa till att lösa vissa problem som uppstått. Det trodde jag aldrig om mig själv - hoppas bara att vi kan få det färdigt så man kan koppla av lite sen.

Var på Body Balance nu på kvällen. Lite besviken för att de bytt programmet och det nya är inte lika härligt som det gamla. Men jag antar att jag får ge det fler chanser så blir det säkert bättre.

Förresten - TACK PETER för CS3. Du ska veta att det är till mycket hjälp för den här kursen. Sen är det jävligt roligt också.

Nä, nu är det dags att läsa några böcker. Det kommer kännas bättre att till tentan om jag faktiskt har öppnat båda böckerna...
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0