33,3 % godkänd

Idag kom svaret: godkänt på första delen av den praktiska examinationen. 12,5 av 14. Jaha, då vet man att det finns en poäng med att plugga ordentligt till tentan - en tredjedel av kursen är godkänd. Ett steg i rätt riktning.

Annars har dagen varit ganska innehållslös.
Lämnade in andra delen till examinationen idag, så nu är det bara tentan kvar.
Bäst idag: skaffade biljetter till Sahara Hotnights på kåren, ska bli väldigt kul att se dem.
Var till affären och handlade, fast jag inte hade behövt göra det idag egentligen. Snacka om att vara desperat för att slippa sätta sig och plugga, man går hellre till ICA. Tragiskt. Men jag har ICA-kort - det är inte tragiskt, det är vuxenpoäng. 
Sen sov jag på soffan i en timme - det är helt otroligt hur mycket skönare det är att gå och lägga sig mitt på dagen än på kvällen. Har sedan försökt att plugga till och från, men jag har inte fått någon riktig ro att göra det.
Måste ta tag i mig själv nu, göra ett försök att plugga iallafall.
Sov gott.

Tjing 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0