Victoria has entered the building

Peruker, extrema sminkningar, hattar och kostymer - precis, igår var det Halloween.

Halloween startade för oss redan klockan 15 då vi skulle göra oss i ordning, och tre timmar senare stod där en Gynning och en Silvstedt. Men det hade sitt pris...

image31
Victorria gårr in-genstans utan sina sunglasses, hä-hä-hä!!

image32
Med peruken och dialekten är Malin oslagbar som Gynning.

Eftersom Malin hade peruk hade hon en stumpa på huvudet för att hålla undan sitt eget hår och kanske få peruken att klia mindre. Dessvärre ledde nylonstrumpan till en jobbig huvudvärk. Strumpor bär man oftast inte på huvudet och nu vet vi varför.

Själv hade jag inte mindre än 5(!) bh:ar på mig för att uppnå ett någorlunda resultat ("that's terrific, hä-hä.hä"). Efter en lång kväll insåg jag varför man normalt sett bara har 1 - trycket gjorde att det var rätt tungt att andas efter en lång kväll. Solglasögonen immade dessutom igen inne på kåren, så nästa gång blir det nog till att skippa brillorna.

image33
Jodå, det går att ha alla på sig samtidigt, men det är inte att rekommendera...

Priset för bästa kostym går iallafall till killen som var utklädd till Fred Asp, ni vet han från Glenn Killing i manegen, med sin iller Göran.
image34
Bäst ikväll!

Det blir inte mycket text idag, men jag tror att de flesta bilderna talar för sig själva...

image35
Martin såg till att Ulfbåge besökte kåren

image36
Edina - nu även som blond

image37
Ironiskt nog står mjölken i baren...

image38
Massor med folk på kåren ikväll


Kommentarer
Postat av: Ronja

Du var skiiiitsnygg bruden! fast det är du alltid ;)

2007-11-04 @ 20:03:37
Postat av: Kristina

Härliga bilder!
Killen med illern är ju Robin. Bäst ju :)

2007-11-04 @ 21:54:26
URL: http://kickilinaa.blogg.se
Postat av: Kristina

och en sak till! Temakvällar is the shit. Fan va kul! Fyllan i villan next, bondmora here I come!

2007-11-04 @ 21:55:21
URL: http://kickilinaa.blogg.se
Postat av: Robin (Fred Asp)

Tack för det hedersvärda priset. Nu måste jag nog börja planera för nästa år, måste försvara min titel :D.

2007-11-05 @ 01:04:14
URL: http://robilol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0