VG-glädje och konsertbilder

Jag fick tillbaka min andra tenta idag - jag fick VG! Kan knappt tro det själv, trodde stenhårt på omtenta. Jag antar att jag borde börja tro på mig själv lite mer nu. Har suttit med en klump i magen hela dagen och oroat mig för tentan och för intervjuindelningen. Jag klarade mig bra även på indelningen - ska intervjua Johan imorgon och det tror jag säkert kan bli roligt. Tycker synd om Kristina som drog nitlotten idag, men jag tror nog att hon kan klara av den här utmaningen också (trots att intervjuobjektet troligen kommer att ställa fler frågor än Kristina..).

Här kommer lite bilder från konserterna jag varit på i veckan. Bättre sent än aldrig...

Sahara Hotnights




Kent





Tjing

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag är så glad över tentan så jag tar det hela med ro. Verkar som resten av klassen har det jobbigare än mig själv av det faktumet :P Nu ska jag fila på frågor och jag tror att det här kan bli riktigt roligt! Ska ge mig fan på att göra en ritkgit bra grej av det här ;)

Härligt bilder! Konserter is the shit. Jag har två kvar att se fram emot den här månaden! Oh :) Men usch vilket ras mitt hår var på konserten.. måste göras nåt åt snart!

2007-11-20 @ 21:27:08
URL: http://kickilinaa.blogg.se
Postat av: Edina

Grattis till VG:et Joann! Plötsligt händer det, när man minst anar det!

2007-11-21 @ 10:32:00
URL: http://omgedina.blogspot.com
Postat av: farmor

Grattis!!!!!!!!
Jag har aldrig tvivlat på din förmåga att greja det Du bestämt dig för. Det är det som är grejen, nämligen.Fortsätt i den stilen.
Kramar från farmor, Lennart o Colin

2007-11-21 @ 23:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0