Tenta, radio och cykelkrash

Klev upp tidigt i morse för att hinna vakna innan tentan. Sov rätt bra, men man är inte helt frisk i huvudet när man vaknar och direkt  börjar rabbla XHTML-koden för en onumrerad lista. Tentan kändes...ja, jag vet inte. Det kan ha gått hur som helst, men jag hoppas innerligt att jag ska bli av med den här kursen nu en gång för alla.

image28
Man blir trött av att plugga

image29
När man ska plugga måste man ha mat i magen

Resan till skolan kunde gått bättre. Henrik ramlar på cykeln och gör illa både knät och fingret. Men han åkte ned till Teknikum iallafall, skrev tentan och åkte sen till akuten där det visade sig att fingret var brutet. Hoppas att det gick bra på tentan iallafall...

Var nere i stan och letade efter attribut till maskeraden imorrn. Hittade ett linne att klippa i, stay-ups och en massa hårspray. Herregud ,vad vi kommer att se ut! Ska ta bilder, det lovar jag.

Nu ikväll har jag varit med Edina och Maria i min klass och sänt studentradio. Jag var lite nervös från början, men det var sååå kul!! Det är en sjuk känsla att veta att man pratar med två människor, men att hur många som helst kan höra det. Inte för att jag tror att speciellt många verkligen hörde det (jag menar kom igen, det är studentradio vi snackar här!) men det spelar ingen roll. Längtar verkligen till den kursen så man får prova mer, även om det är ett tag kvar tills dess.

image27
Här sitter jag i radio

image30
Sorgligt men sant - tvättade i tisdags, tvätten hänger fortfarande på balkongen

Sovtime!

Natti natti

 

Kommentarer
Postat av: Edina

Du är absolut ingen dryg stockholmare. Det var jättekul att ha dig med i radion ikväll! Go and find yourself a barbapappa so you can become a barbamamma:)

2007-11-03 @ 02:38:52
Postat av: Kristina

Wooohoo radio är kul, synd att jag missade er. Lika kul som kristina är full :P håhåjaja.. sånt som händer när man haft en tuff vecka och går igång på mkt mindre än vanligt :P
Ha det kul på halloweenfesten! vi ses kanske på kåren! natti natti

2007-11-03 @ 02:52:21
URL: http://kickilinaa.blogg.se
Postat av: Fanny

Haha. Det är bara att inse, tvätten kommer alltid att hänga kva :D

2007-11-03 @ 02:53:42
URL: http://fannychristine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0