Märkliga brev och urvuxna fotbollsskor

Mycket sport idag faktiskt. Löpning på gymmet, handboll och hockey på tv.

Såg även lite beach-fotboll på tv:n på gymmet medan jag sprang - mycket roligare än vanlig fotboll måste jag säga. Blev positivt överraskad eftersom det var rätt tuffa närkamper, och ibland tacklingar, utan att spelarna filmade eller gnällde. Skulle jag spela fotboll så skulle det vara av den typen.

Och när jag ändå är inne på ämnet fotboll vill jag passa på att tacka för Sigtuna IF:s inbjudan till att vara med och träna med dem. Fick brev härom dagen där de meddelade att jag var välkommen på provträning i samband med att de berättar om sin nysatsning för damverksamheten. Tack för inbjudan, men tyvärr måste jag avböja - 42 mil är långt att pendla och fotbollsskorna passar inte längre eftersom jag slutade spela när jag var 12.

Man får många märkliga brev måste jag säga. När jag var hos min neurolog i förra veckan frågade jag om jag skulle göra något EEG snart. Läkaren sa då "nej, eftersom du redan har en diagnos ser jag ingen anledning till att göra ett sådant". Idag kom en kallelse till sjukhuset för EEG tisdagen den 18 december. Glasklart.

Kul uppgift idag förresten när vi fick intervjua varandra. Min intervju gick okej. Tycker synd om Johan som fick intervjua Chris. Johan såg helt knäckt ut efter Chris galna gestaltning av en kvinnohatande fyrbarnspappa som just vunnit 5 miljoner på Bingolotto.
Johan - jag lider med dig.

Nu är det vila inför gästföreläsningen imorgon.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag fick oxå ett brev från Sigtuna IF, ska vi inte göra comeback tillsammans :D

2007-11-09 @ 13:12:42
Postat av: Fanny

JOHANNA! Krya på dig!

2007-11-10 @ 15:23:16
URL: http://fannychristine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0