Glamour-fritt

Återigen måndag. Åter till skolan. Åter till verkligheten.
Glamouren från i lördags är som bortblåst. Men jag måste säga att det är jävligt skönt att kunna säga en mening utan att avsluta den med hä-hä-hä. Egentligen är jag nog ganska långt ifrån sådär glamourös - jag gillar att träna, plugga (jag gör faktiskt det!) och att sitta i soffan och kolla på tv. Jag och Vickan är nog rätt olika, vilket känns rätt bra.

Idag var det ny kurs, "intervjua och skriva". Det här tror jag kommer att passa mig bra mycket bättre än den förra kursen, vilket inte är så svårt men iallafall. Läraren verkar schysst och kursen verkar okej upplagd och så. Väntar bara på att mina böcker ska komma - borde ha beställt dem tidigare, men vem tänker efter före...

Var på gymmet nu på kvällen, skönt att få röra på sig lite. Body Step stod på programmet idag och det är hur roligt som helst. Jag gör fortfarande bort mig och vimsar till stegen ibland, men det spelar ingen roll. Instruktören är så härlig att träningen knappt känns jobbig, hon peppar och är positiv och glad. Underbart att det finns sådana sköna människor.

Fick finfrämmande av Stefanie efter passet. Hon bjöd på fika och vi hade trevligt. Hon passade dessutom på att låna vår dusch eftersom pannan gått sönder hemma hos henne och det är iskallt överallt. Tycker så synd om henne för det var tydligen varmare ute än inne idag när hon kom hem. Hon berättade att hon varit inne på ICA för att få upp värmen. Då är det illa!

Imorgon är det skola igen, fortfarande oglamouröst - men då är det tisdag! Det går framåt iallafall.

Sov gott mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Stefanie

Ska bara lägga till att det inte var så varmt på ICA heller. Nu har jag lite varmare med två täcken och ett litet element så jag ska nog klara natten. Usch, jag låter som en uteliggare. Haha! Tack för varmvattnet!

2007-11-05 @ 23:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0