Spelkväll och EEG

Äntligen har jag inhandlat de sista julklapparna! Känns underbart att kunna släppa den stressen iallafall. Blev rätt nöjd med mina köp måste jag säga. Det är roligt att handla. Konstigt nog är det så att när man ska handla åt andra ser man det man själv skulle vilja ha. När man sedan ska handla åt sig själv hittar man inget. Så jäkla typiskt.

Eftermiddagen fyllde jag med att sitta på ett café inne i stan. Måste säga att det caféet är otroligt trevligt. Att det är god man och gott fika är inte heller så tokigt.

Jag hade bestämt att jag skulle träffa Kristina efter träningen. Vi hamnade hos Fanny där vi spelade lite spel och hade trevligt. Jag och Fanny vann överlägset på MIG, vi är grymma!!!!

Imorse blev det tidigare uppstigning än det varit på ett bra tag. Till sjukhuset, dags för EEG. Höll på att somna där i stolen - svårt att låta bli när man ska blunda större delen av tiden. Medan jag väntade på bussen passade jag på att fylla i ett donationskort. Kändes lite läskigt att tänka i de banorna men som det står på kortet "Jag har tagit ställning".

Nu är det dags för lunch!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Kristina

Äh ni hade bara tur med frågorna :P
Bra att höra att du fyllt i ditt kort! Jag har också ett och skrev min intervju 2 om det!
Ha ett riktigt fint jullov så ses vi i januari för nya tag!

2007-12-18 @ 23:54:36
URL: http://kickilinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0