Salamimannen

Jag har varit på spinning idag, rätt skönt att få cykla av sig lite. Allt var bra, förutom mannen brevid mig.
Hans kroppsodör var inte av denna värld - det värsta jag har varit med om! Lukten påminde lite om korv, vitlök och kanske lite spya. Jävligt jobbigt att försöka andas med hans lukt till vänster. För att komma undan satt jag och lutade lite mot tjejen till höger. Hon måste trott att jag var knäpp. Emellanåt satt jag till och med tröjan över munnen, för min svett luktar iallafall en miljon gånger bättre än hans.

Märkte idag att spinningsadisten från Sundsvall lärt mig ett och annat om cyklande. Även om hon inte var där hörde jag hennes röst i huvudet under hela passet. "Stark rygg, böjda armar, lätta händer, knäna pekar rakt fram, spänn magen...". Även om det var svårt och jobbigt förut har det givit mig väldigt mycket. Tipsen var väldigt bra. Nu var jag nog en av de med bäst teknik i spinningsalen. Tack!

Nä, nu ska jag krypa ner under en filt i sängen äta cashewnötter och läsa lite Björn Häger.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Kristina

Haha usch vad hemskt det låter! En bragd av dig att genomlida passet :P

2007-12-05 @ 22:31:27
URL: http://kickilinaa.blogg.se
Postat av: Fanny

Johanna! Skulle jag kunna få låna din HP-bok nu? Om du är klar med den? Du ska möjligtvis inte ner till stan nåt i helgen? Jag vet inte om jag orkar cykla till Norrliden ;-p Slå mig en signal i så fall! :-) 0730661146. Kram!

2007-12-13 @ 18:10:43
URL: http://fannychristine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0