Saknat mig?

Jodå, jag lever än. Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag, men det har varit mycket i skolan så jag har kommit av mig. Nu är jag tillbaka!

Idag har jag jobbat. Jag måste säga att det är trevligt att träffa människor som inte står i kö för att sedan skälla på en (Burger King) eller sliter upp dörren och skriker på en (CityMail). I och för sig blev jag lite smårädd idag då jag träffade en lite obehaglig människa. En man som säkert skulle kunna vara bror till en person i klassen. Lika många och konstiga frågor. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta.

Förresten: Marie Picassos låt är kass!!! Åh, vad skönt att kunna säga det. Ni kanske tror att jag bara säger så för att jag sagt att hon verkar vara falsk, korkad och deltar i program bara för att hon vill synas i Tv. Men det är inte så. Det ÄR faktiskt sant att hennes låt är helt värdelös. Inte sättet hon sjunger den på, hon sjunger fantastiskt bra, men låten är sååå trist!! Hennes glansdagar kommer att vara över inom ett år, tro mig. Äntligt kan jag vara ärligt skadeglad...

Idag har det faktiskt kommit någon slags snö i Kalmar. Frost iallafall. Ingen fara, det är säkert borta imorgon.
I'm dreaming of a white christmas..

Tjing

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, okej. Njaa, då tror jag inte att jag hinner.. med tanke på analysen och det. men tack ändå :-)

2007-12-15 @ 22:38:05
URL: http://fannychristine.blogg.se
Postat av: Fanny

HEJ igen ;p Tänkte bara höra vad du ska göra ikväll? Om du inte har nåt för dig så får du gärna komma hem till mig. Jag och Ida tänkte spela spel och så, innan alla åker hem! Hör av dig. Mitt mobilnr är 0730661146. kramis

2007-12-17 @ 14:33:00
URL: http://fannychristine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0