Näe!!

Jaha. Här har man suttit och skrivit blogg och så bara försvinner det. Datorn loggade ut mig från sidan. Visserligen hade jag bara skrivit i 10 minuter. Men 10 minuter är ändå 10 minuter. Jag kunde ha gjort något mycket viktigare på den tiden. Inte för att jag hade gjort det, men ändå.

Efter att jag kom hem från jobbet idag har jag varit fruktansvärt ineffektiv. "Det han gör blir i samma stund han gör det ogjort". Det enda jag har gjort är att ha suttit i soffan framför tv:n och latat mig. Det får man göra ibland. Jag borde ha packat. Kanske pluggat och lagat lunch till imorgon. Inget av detta blev gjort.

Istället tittade jag på Magnus Betnér på femman - han är så rolig. Sättet han hackar på kvällspressen och b-kändisarna är så härligt! Och så befogat. Jag skulle tro att Betnér sätter ord på det väldigt många tänker men är rädda för att uttrycka. Skönt att det finns sådana typer som vågar.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Klaga lagom, texten försvinner ju inte ens!!! LATMASK!!

(Jag älskar dej ändå, trots att du är en latmask!)

pusspuss

2007-12-21 @ 21:30:54
URL: http://mattias860423.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0