Klassisk jul (grattis till alla)

God jul och gott nytt år allesammans! Nu har även jag fått komma till mina hemtrakter. Skönt att få vara hemma ett tag faktiskt. Trots att det inte finns någon snö här heller. Men det blåser iallafall inte så förbannat mycket...

Allt var som vanligt i år. Kalle Anka. Lars Vegas Trio. Och massa paket. När man har skilda föräldrar får man fira två julaftnar, om man inte gör som i "Tomten är far till alla barnen". För oss skulle det garanterat funka bättre iallafall. Härligt att få fira dubbelt, tycker jag. För så har det ju alltid varit.

I år har det inte blivit någon julmat innan jul så jag hade inte hunnit ledsna på den redan innan julafton. Gott gott! Tråkigt att jag har så svårt att äta knäckebröd med mina nya tänder bara. Jag antar att jag måste tillbaka till folktandvården igen.

Har varit i stan idag och mellandagsreashoppat. Hittade en del, men det var lite kaosartat fram mot eftermiddagen.
Ska också passa på att gratta Jenny och Anders till sin nyfödde son. Mattias är så stolt över att vara morbror - grattis till dig också, älskling. På tal om barn har jag dessutom hört att en av mina fastrar väntar barn och jag är så glad för deras skull. Dessutom ska min moster få barn i februari. Det kommer att bli fullt med bebisar med andra ord. Och själv tog jag min p-spruta idag. Ironiskt va?

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0